Åmål igen då.

Hej!
Nu har jag vart i åmål hela dagen, åkte hit med tåget som gick 13.45 från Karlstad. Då gick jag och mamma på staden och kollade på marknaden som var här. Köpte nougat godis till kvällen, och när vi kom hem fick jag ett paket och tårta. Det var jätte gulligt och snällt. Gött att jag slapp jobba idag. Imorgon åker jag till karlstad tidigt ungefär vid 11 på morgonen. Måste städa och plugga som ett as verkligen. Har nationella prov på onsdag och jag fattar fortfarande inte vad vi ska göra sen måste jag städa eftersom de kommer och kollar på lägenheten på måndag klockan 14. Då ska vi förhoppningsvis skriva kontrakt. :) Men nu måste jag springa och sova sov bara 5 timmar i natt blir lätt så när man jobbar natt. Kom hem imorse vid 06 och skulle ju med tåget hit då var jag tvungen att gå upp vid 11 så, ringde mamma och väckte mig. Men hoppas alla har haft en bra dag! Det har vart skönt att vara i åmål trots allt. Puss och Godnatt Darlings. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0