den 27 april 1988

Då föddes jag!!!! Så det betyder att jag fyller 19 år idag vad mys. Nu ska jag sminka mig och skit sen ska jag in till stan för att träffa linda. Snart kommer fia med tåget också det blir super bra. Vi ska och käka på blue moon bar sen! Iaf jag och Fia vet inte om resten följer med men det kanske de göra kanske inte. Sen Tonight är det skumparty på arena. och fest i lägenheten. Det blir super bra det! Haha. men ni alla tack så mycket för allt!  :-) Sabina fick jag sms utav klockan 00 inatt, sedan ringde sofia (sabinas kompis) och sa grattis och jag bjöd in henne på festen så detta blir nog en super rolig kväll. Sen fick jag ett brev av Inger i går. Så det finns allt folk som tänker på mig! HAHA! Hoppas detta blir en underbar kväll och natt tillsammans med er brudarna! <3 Utan er vore jag ingenting!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0