Fredagen den 27 april 2007.

Hej! Just nu har jag vaknat, sov lite när jag kom hem från fredrk. Åh vad mysigt det var, kom dit fik man bulle och presenter. haha. Jag fick en underbar design väggklocka en röd. Jätte snygg var den. :) TACK! Sen fick man också ett halsband med blommor och grejs på (fjärliar tror jag också att det var på) sen fick jag matchande örhängen. Den var helt underbart sommar smycke som jag kommer att använda mycket. :) TACK IGEN!

NU kanske man ska ta och berätta om gårdagen. Det började med att Linda kom in till stan, och vi drog till stan och åt sommarens första kulglass. Mumma! Sen efter det fick marie så hemskt ont i fötterna så jag drog hem och bytte skor. Trist eller vad säger man. haha men  ändå. När jag kom tillbaka drog vi till fredrik med bussen! satt där och väntade på gumman som skulle tvätta håret, sen blev det bråttom till Blue moon bar för att käka. Väl på Blue moon köpte jag en cider. och där började kvällen. Vi drog hem och hade extremt jobbigt, sminka oss och städa på en halvtimme åhhh No vi hann tyvärr inte med allt. Helt plötsligt vad det gäster på G. haha. Såå det var bara att försöka avrunda sminkadet så fort som möjligt. Ta en plats bland allt folk och börja dricka. HAHA, då var man uppe i varv såå det  var tråkigt. allt blev fel drack för mycket för fort och blev sur. Men då drog vi till årets första skumparty skumpartyt på arena och dansade lite innan man blev så trött och irreterarad så man drog hem.  Väl hem somnade man som en stock. men vaknade i panik över vart Linda var. haha. men men hittade henne sen. Sen somnade man igen. Upp tidigt för att gå till jobbet så dåligt har jag aldrig mått där. stackars de som jobbade med mig. Jag var som en zombie. haha. men men men nu ska man vara trevlig iaf. :) ska ju iväg att jobba igen om 3 timmar. sååå! NICCE ASSS! haha. Flickorna mina ska ut idag igen, att de egentligen orkar. själv är jag fortfarande bakis. haha! men men... Nu ska jag vara trevlig mot de där människorna i lägenheten har nämligen gått och stängt in mig på kontoret. Men en stort tack åt LINDA och HANNA som har städat hela lägenhetn nu när jag sov! Jag ÄLSKAR er så mycket! Men men ha en bra kväll! KARAMIS!.


vill tilllägga att det är sabinas sista helg i karlstad. sen flyttar hon. :)*tråkigt*  Pusss*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi gick till Arena igår men det var jättedött där så vi drog rätt fort hem igen. Gick det bra på jobbet då? Förresten så har vi inga planer imorgon, dina föräldrar kommer väl upp.. Kram

2007-04-29 @ 15:16:43
URL: http://sofianavas.blogg.se
Postat av: Sofia

Vad har du gjort med din blogg? Hela spalten till vänster är ju borta...? Håller du på att fixa det kanske? hehe

2007-04-29 @ 15:18:13
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0