HejÅmål :)


image2
Hej, idag har jag vart hemma hos mamma och pappa. Åkte hit för att träffa min bror, han har nämligen jobbat i sälen hela vintern så jag har inte träffat honom. Kunde ha fått jobba idag men det kunde jag inte då. Fick även min födelsedags present av farmor förrut, en kastrull och ungsgrytor. haha eller vad det nu heter. Imorgon ska jag till karlstad igen, får skjuts av pappa upp! Sen imorgon eftermiddag ska jag plugga idrotts uppgiften jag har att göra. Sen ska jag göra Naturkunskapen också, så jag har en del att göra nu i veckan sen vill jag träna också. Sen ska jag jobba natt hela helgen och sen på Måndag fyller fredrik 21 år. Så då tänkte jag springa upp med blommor och sådant fint, kanske en present om han är snäll resten av veckan. Men men nu ska jag gå och lägga mig och sova. hihi. GOD NATT ALLA MÄNNISKOR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0