Hemma igen :-p

Godmorgon, två skuggor som ler. Godmorgon, dom tror att ingen ser. Godmorgon, när deras händer rör varann, när ljuset vaknar kan allting bli sant. Godmorgon, jag var så ensam i natt. Godmorgon, det här är våran stund. Godmorgon, tänk att få hitta dig här igen och vinka dig åt solen och kyssa dig sen. 

Jag och Navas p? t?get

Ja, då var man hemma igen. Har vart hemma sedan 12 idag. Fia har vart här och hängt, hon hade glömt nycklarna in till fredrik så det blev trist för henne. Vi har lagat mat och kollat på Harry Potter. Den var bra. tyvärr så somnade jag i soffan,det är ju skräll. haha :D Men vaknade sedan så fick vi spola tillbaka så vi inte missade något. Men vi får se hur jag gör tänkte skriva en bokredovising om den boken, fast tänkte skita i att läsa boken. Bara titta på filmen. det låter väl prima. Sen nu har jag tittat på Oc och ska ut och gå ett varv runt huset så jag får lite frisk luft sen om unegfär en timme ska jag titta på wallander den som går på 4:an på söndagarna. Sen imorgon är det Måndag igen och bara 5 dagar kvar.Jävlar vad skoj vi ska ha då. haha. ujj! haha marie ska inte bli för full, ska ju jobba dagen efter klockan 12 på förmiddagen. Kommer hon klara av det? JAA! såklart! Kanske blir lite seg bara annars ingen fara tror jag. haha. Nej nu ska jag ta min efterlängtade promenad. Den behövs för mig nu. Kraamm alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0