Internet hemma :-D

                                                 
Heeeeej!
Gud vad skönt att kunna sitta här, känner att det kommer bli väldigt mycket msn och blogg nu för tiden! Gott därför nu kan jag plugga hemma också. Så det är faktiskt great! Ha lite mer kontakt med vännerna hemma i åmål kanske? mmm... Nu längtar jag tills nästa helg, då blir det årets första skumparty. och fest och min födelsedag! haha, allt samtidigt och så ska jag inte jobba då heller. Men tror att jag ska byta denna lördagen mot nästa lördag ska in och kolla det på jobbet imorgon. Vore skönt att jobba då också dela upp det lite så. Idag fick fredrik sin födelsdags present också, jippi! Hoppas han tcykte om den. :D Men nu ska jag göra något annat.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt, nu har du äntligen fått internet hemma! :) Lilla datanörd :P haha

2007-04-19 @ 10:09:53
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0