JA! ett glatt ja (!)

JA! jag var nyss nere på jobbet och fixade så jag slipper jobba lördag natt. Då kan jag komma hem till Åmål, det blir gött.Då är det marknad och allt, och så får jag träffa mamma då också det var ett tag sen känns det som fast det var det ju inte egentligen. hihi, kanske en vecka sedan. Men då jobbar jag helgen efter där både klockan 12-16 för att få de timmarna jag missar plus att jag jobbar 24-03 då också. Så den helgen blir först fest sen jobba och sen sova har ju långhelg den helgen börjar ju inte skolan förren onsdagen då eftersom det är valborg. Just nu är Therese på interjuv på ett sådant telefon försäljar jobb här i Karlstad hoppas hon får det. vore kul om hon och hanna flyttade upp bara de inte måste bo hos mig därför här vill jag inte ha dem. haha nej då! Men det känns faktiskt gött att bara jobba fredagen den här helgen. Nu ska jag springa och titta på tv:e skriver säkert mera sen. massor med kramar till er alla.

Kommentarer
Postat av: Pehr Nordgren

Kallt i Åmål, stormar ute. Har varit i Vänersborg idag igen, mycket trafik.
Nytt från Åmål, 84 år dam ihjälpkörd på övergångs-
ställe på Hjeltegatan.
Kungsgatan avstängd av polisen vid klockan 17.00 idag vet ej varför.
Välkommen till Åmål på lördag.

2007-04-19 @ 20:21:45
URL: http://www.advokatsamfundet.se
Postat av: Pehr Nordgren

Hej!
Kallt i Åmål, storm ut, har varit till Vänersborg idag igen, dålig väg.
Nytt från Åmål, 85 årig dam ihjälkörd på övergångsställe på Hjeltegatan. Polisen spärrade av vid rosa kiosken klockan 17.00 idag, vet ej varför.'
Välkommen till Åmål på marknad nu på lördag

2007-04-19 @ 20:38:51
URL: http://www.advokatsamfundet.se
Postat av: Sofia

Jävlar va mycket du skriver på inläggen då.. Jo jag hänger gärna med till Blue Moon Bar på din födelsedag! :) Låter skoj! Vi ses på lördag kanske då :)

2007-04-19 @ 21:40:10
URL: http://sofianavas.blogg.se
Postat av: Sofia

Förresten så kan du gärna skriva rätt länk till din blogg så att jag hamnar rätt också, tack. Kram

2007-04-19 @ 22:15:09
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0