Jag är i skolan!

Godmorgon två skuggor som ler.

Ja börjar nu vid 12 och det är eget arbete, ska göra min bokredovising i engelskan. Måste ta reda på hur boken är skriven och sådant. :) Så tänkte faktiskt jobba tro det eller ej. Har lite mera att göra en bara den, har pysk måste bli klar innan sommaren är slut, samhällen ska bli klar innan sommaren är slut. Ganska mycket att göra. Men men Idag blir det stan efter skolan igen. Ska kolla om man hittar en sjal åt fia en vit med masor med röda rosor på det ska också vara fransar på sidorna. Ska allt försöka hitta en sådan åt henne. Imorgon är det fest också, jag vet egentligen inte om jag är så mycket fest sugen, men man fyller ju bara 19 en gång i livet så det är lika bra. Sen ska man också äta på blue moon bar och sådant gott. Det kommer nog bli en toppen dag. Hoppas verkligen det. Vill inte att det kommer så mycket folk men vad har man för val, det är ju jag själv som har bjudit alla. Om jag inte hade gjort det kanske hade jag ångrat mig. Så det är lika bra att bjuda alla möjliga. Sen på lördagen ska man jobba tidigt på förmiddagen. Börjar redan 12 på förmiddagen och jobbar ända till 16 sen efter det bär det hem till lägenheten för att ta det lungt. Sen ska man tillbaka till jobbet på natten för att jag 3 timmar då också. Vem tror ni kommer vara pigg på söndags morgonen? Haha inte lilla marie iaf. Hoppas jag inte bli bakfull så annars är det väl okej att jobba bara jag inte blir det så har jag en ängel med mig trots allt. Får väl inte supa för mycket och komma i rätt stämning också. annars går det rak åt helvete. Men men det problemet då. Nu ska jag satsa på att bli glad och trevlig och komma i rätt stämning till festen. Detta kommer nog bli bra trots allt. Men jag ska börja jobba nu.

Men ni alla får ha det super duper bra dag! Det ska jag försöka ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0