Nationella prov, Pizza & Jobb (!)


Hej, idag kör jag och skriver med kursiv text alltid fint ! 

Ja idag har jag haft nationella proven i svenska B. Gick väl dåligt känns det som, men men det spelar ju ingen roll vad man får för slutbetyget sen. Har ett prov till i svenska på onsdag. Så det är väl alltid lika kul. Men men nu är det helg först det blir skönt, Ikväll funderar jag på att äta Pizza sen ska jag ju jobba hela natten. Det är dessvärre inge roligt eller det beror på vad jag ska göra om jag står i kassa kanske det är roligt annars suger det. :D haha. Nu ska jag gå och äta mellanmål och titta på tv:e men men skriver mer ikväll det lovar jag! haha.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det lär vara mycket folk om du kommer imorgon haha ;) men vi ses, kramis

2007-04-20 @ 17:11:43
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0