Schoool :)



Heey babe! Idag ska jag bara vara här och inte göra något kanske borde skaffa så jag kan fixa något att göra. Men orkar inte ska bara plugga inför nationella på fredag annars inget. hmm... Kommer inte in på lunar på den hära datorn heller. Det är irreterande. Sen när jag kommer hem ska jag städa lägenheten eftersom pappa kommer och ska dit, ganska bra att han kommer ofta så är det bra så städar jag ofta. Eller hur? haha. Kanske ska iväg och sloa sen också och det är alltid trevligt. men får se om jag har råd tycker faktiskt att man kan sola ut snart så inge idé att lägga pengar på sådant. men men Nej nu ska vi ta och göra något tycker jag. men men alla ni får ha det jätte bra. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heej! Kolla in min sida, jag har gjort om den igen. Jag är skitnöjd nu :)Hihi.

2007-04-17 @ 11:46:14
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0