seg dag det har varit . .

Hej, imorse vaknade man försent och kom försent till skolan, när man då hade stressat hela morgonen så hade vi ändå ingen lärare när jag kom dit.  Hur kul var det? första sega saken denna dagen. Sen hade vi spanska och åt äcklig mat i skolan, att de inte kan byta någon gång. men men... Nu ska jag snart sola. :D Det blir gött anna och Linda kommer in med bussen så ska vi sola frågan är vart jag vill sola på solstadens men anna vill till sun free men jag gillar inte det stället längre. ska försöka övertala henne om det. :) Kanske blir lätt. haha:D Jag vet inte vad jag ska skriva mer imorgon i skolan måste jag läsa på svenska B nationella och se om jag fattar vad vi ska göra på det långa provet på onsdag. det är ju fan i 5 timmar. och sitta och skriva roligt eller inte? kommer svimma efter 2 timmar.. aaaahhh!

Fredag gäller det, oh nu är det bara 3 dagar kvar. ihh! Vad roligt vi ska ha brudar. :D Marie längtar! :D

Pusshej, Bye bye äppelpaj.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ser också framemot fredagen, som faaaaen! :)

2007-04-24 @ 23:11:14
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0