Tjohejsan :)



Nu sitter jag här igen. Ska snart hem slutade för ca 10 minuter sedan. Jag får skita i engelska B om jag vill och göra engelska A på dessa lektioner jag har nästan panik över hur mycket jag har kvar att göra och känner att jag bara får mer och mer att göra just nu! Nu när jag kommer hem så är pappa där. Vi ska åka iväg till Fredrik så han får sin present idag, han fyllde år i måndags men jobbade bara då så. Då kunde man ju inte gå över med det. :D Snart fyller jag år också, jag vill egentligen inte fylla år men men det måste gå framåt, tyvärr så går allt mycket fortare framåt än vad jag vill. Jag vill att det ska gå i lagom takt så man hinner stanna upp och njuta ibland med. men men det är inte så jäkla lätt. :D haha. I helgen funderar jag på att byta tid med någon annan vill verkligen inte jobba denna lördag natt. Men måste väl det. Ska springa ner på jobbet imorgon och kolla om jag kan vara ledig! Vore så himla skönt. Om jag får ledigt denna lördagen så kan jag ju jobba nästa lördag eftersom då har jag ju inget in planerat. :D På lördag är det marknad i åmål också har jag hört kanske ska åka hem så jag kan gå på den. Men men nästa dag, nästa problem, nästa underbart väder. (fast nu är det mullet) Inge roligt det.  Nu ska jag springa hem elller bättre sagt cykla hem och kolla om pappa fortfarande är kvar där. Men hat bra alla underbara människor. <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Taack :) Hmm nä inte vad som är planerat än. Men vi ska försöka fixa så att vi kanske kan visa upp någon annanstans! På lördag ska jag jobba, är ju Åmålmarknaden då så det kommer säkert mycket folk. Sen åker jag kanske upp till Karlstad på kvällen. Du då? Kramar

2007-04-18 @ 14:31:52
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0