den 19 december

Hello! Yehi nu har denna dagen gått, jag har inte gjort så mycket. Var i skolan tills halv 12 sen drog jag hem! Och nu har jag allt jag ska ha för att mitt lov inte ska bli slappt. Har en del kvar att göra i vissa ämnen, plus att jag har just skrivit mitt engelska brev för APUN =D

Nu går det iaf scrubs på tv:n, och 2½men, de programmen äger bara. Plus att jag måste skriva med att anna har vart är hela dagen, vi har inte gjort nåt. Snart flyttar hon in också. Ska bli intressant att se! Imorgon ska jag hämta ut mina oriflame grejer på Hagahallen,sen ge mig ut för att inskaffa pappas julklapp, har inte hittat nått åt han ännu. Jobbigt!

Sen börjar mitt jobbandeliv imorgon, jobbar natt hela helgen plus torsdag då. :) sen på fredag morgon så ska jag förhoppningsvis åka med fredrik till Åmål. Och sen blir det fira jul, sen är det juldagen och jag jobbar naturligtvis annandag jul men detta ska inte hindra mig att bli full på juldagen! haha =D


Här kommer det engelska brevet jag skrev! Japp dags att dra sig i sängen!

"Hi!


My name is Marie Nordgren. I am 19 year-old girl from Karlstad, Sweden! I have studied at InfoKomp upper- secondary school for 3 years. The course includes a 9 weks pratical training. With this letter, I would like to show my intrest in doing my pratical training at your company. I am supposed to have my pratical traning between March 3rd and May 1st 2008.


As a person, I am positiv, outgoing with good social skills and willing ess to work hard. Ofcourse, I am willing to work for free but I would be very gratefull if you could arrange some kind of accomnodition for me. The only reguirements that my school has are that I should work 35 h a week and that you should give me the overall assessment at the end of the training period. I hope, that you will take my application in to your consideration and allow me to get the opportvnity to develope my English skills and to get some experience in tourism industry.


Hope to hear from you soon.


Best regaids


Marie Nordgren"


Kommentarer
Postat av: Marie

Du har stavfel här och var bara så att du vet! Men läraren kanske ska titta på det innan du skickar det, annars verkar brevet toppen! Lycka till! :)

2007-12-20 @ 23:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0