DET ÄR SISTA ANSNITTET IDAG!!!

Heeeej! IDAG KLOCKAN 21 ÄR DET ETT MÅSTE ATT SE PÅ TV:E!! Det är det sista avsnittet av Dh idag! :) tur att det kommer tillbaka till våren! Yehi! :) LEVA LIVET! OH MÅSTE SE!

Idag är det evves dag ockås! såå om jag läser detta om några år så har evve gjort något otroligt stort! :D Inte för att jag ska skriva vad det är men det är riktigt coolt. Och om en vecka är det min tur så det så, jag kan då inte göra det idag pga av lingovecka! :D

Sen har jag beställt julklappar från orifalme! :D


Kommentarer
Postat av: j0z

haha de såg ja :P fy fan va bra de är! synd att man ska behöva vänta te nästa ba :/ EY, BONDE SÖKER FRU IKVÄLL :P

2007-12-12 @ 12:26:11
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0