Hej, jag vet att du vill ha mig :p

Hej! Nu är snart mellandagarna förbi, Julen har vart bra! Jag har jobbat ganska mycket nu under dessa dagar, jobbade ju annandagen 11.30-20, sen i torsdags 20-04.30 och igår jobbade jag också 20-04 såå det har vart ganska mycket omkring mig nu. Plus att mitt nyår inte kommer se något bra ut vi får se vad som händer, alla drar ju iväg till branäs nu.Medans jag har katterna att ta hand om, Men jag har blivit bjuden till Marie så jag ska nog dit tror ja, blir toppen bra de! :) Skoj att fira nyår med dom!

Idag kommer katterna hit iaf, usch! eller så ska jag väl inte säga precis. Men jobbigt, måste ta hänsyn att de finns också så. Och om en vecka har vi klassfest den 4 januari, så det blir förhoppningsvis svin skoj. Sen är det så att man kommer ni på nöjes också, hehe, det ska bli väldigt skoj faktiskt. Har ju tröttnat på arena. men det kommer bli att jag ska gå dit också, eftersom lill evve inte kommer komma in på nöjes. Får ju inte övergiva lillsyrran! :p Men men men sådant är livet.

Idag åker tjejerna har redan åkt nu, åkte till branäs klockan 14. Och Fredrik åker till sthlm och ska fira där. Så hoppas alla får en bra dag! Och ett gott nytt år. :D


Hej, du sitter och stirrar
Jag vet du vill ha mig
Så ställ ner till glas och följ med mig hem
Men du, din söta kompis, har hon någon pojkvän?
Om inte så har jag en kompis till.

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0