Jag har gjort det!

Japp! idag är det sista dagen i skolan! Avslutning! Sen ska jag hem och grovstäda, sen kommer anna och vi ska kolla hur vi ska ha alla möbler och om vi ska slänga ut nått eller hur tråkigt det får lov att bli! Detta är min dag, och imorgon kommer nog pappa upp antar jag eller om han kommer med mamma senare på fredagen. Ska ialla fall jobb hela helgen natt igen, jag som blev så glad att jag slapp jobba nätter men nu är det ju ett måste, jävkla julstök. Orka stå och prata och vara trevlig mot fulla och groteskt fula människor. :) haha nu ska jag vara snäll, ja försöka. Men men nu ska jag käka frukost och ta bussen ivg mot skolan :D

Skriver mer inatt tror ja. Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0