Julen'2007

Hej! Jag har vart hemma hos mamma och pappa i helgen, nykomligt hem till karlstad! Idag blir det utgång för mig, hoppas jag får med evve annars ska linda och de också ut. Men jag och evve har inte vart ute påett tag nu! Men men sist så hände det en del grejer som gjorde att vi inte kunde vara ts då heller :)

Men ja tänkte inte vara långvarig här idag, måste hinna med en massa saker innan kvällen. I julklapp fick jag ett bäddset, presentkort och ett annat nödvändigt som behövdes. På Lördag kommer tarzan hit, ska ha han hela veckan. Undrar om han och dixie går ihop, annars får vi lösa det!

Nu ska jag laga mat iaf. Hoppas alla haft en bra Jul, jag har också haft det bra!

image30
Jag och Sofia på julaftons kvällen ! :)

image31
Jag och Sofia igen !
image32
Jag vill inte var med på kort :D
image33
Pojkarna sover, haha magkoma :D

TACK OCH HEJ FÖR MIG! lovehugs marie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0