Now you're in and you can't get out ^^

Hej! Nu sitter jag vid datorn och ska skriva mitt brev till au! Hoppas det blir bra och att jag kan vissa det för narcissa imorgon att jag har gjort det. så får hon rätta sen om det har blivit lite felstavat kanske. Men men idag har jag vart hemma och sjuk, lite trötter på detta, har så ont i halsen och det sussar enbart i öronen. hemskt! Men det går bväl över sanrt! Hoppas innan lördagen tror jag vill ut då men har ingen aning än. :) Jag jobbar inte natt denna helgen iaf, det är otroligt gött! Men men hoppas allt blir bra ändå! Jag vet inte hur man ska göra med vissa saker, men jag tror jag blir kvar på det stället tills jag g¨ått ur skolan iaf. men men alla får ha en bra dag så ordnar det sig!

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0