This moment :)

Hellloo!! Sista dagen här idag då! Då menar jag skolan, jag ska abslout inte sluta skriva här på min blogg! :) haha! Och igår blev jag bara lite grinig! Skulle ut för att skriva med sabina på msn, och då funkade inte det fuckade nätverket! Så du skulle jag var tvungen att hämta ut nätverkskabeln på hagahallen som com hem skickat, eftersom deras jävla nät aldrig funkar på min dator. Där satt jag hemma och skrek på Pappa att allt bara är skit! :( Då skulle jag traska iväg till HH, för att hämta kabeln och sätta ihop allt i rätt ordning. och då stod det på avin, att man var tvungen att ha legimation med sig, typiskt nog så stod allt på pappa så marie fick ju inte hämta ut den. Men ska försöka gå dit och se om de är villiga att hjälpa mig nu på dagen ist! Igår var ju klockan typ 22.. såå! :)

Men men idag är det min tur då, och jag börjar bli extremt nervös. Skit! :) haha men jag vill och jag lovar att jag ska göra det! Hihi! jag är nervig! Jag är nervig, detta blir en julklapp till mig själv, rätt underbart gött! hehe, tro det eller ej men jag ska göra det! Jag ska göra det! Jag ska göra det! Undrar vem det är jag försöka övertyga egentligen, antagligen mig själv. Men inte så konstigt en stor grej jag ska göra idag, en riktigt stor grej! :p

Och någon gång i framtiden kommer jag nog berätta vad jag ska göra idag. Men inte just nu, inte riktig tillfälle för det! :) hehe. Men men någon gång kommer detta fram ändå! Roliga grejer händer idag iaf, Så det är inget hemskt! Jag kan lova er detta! hihi! Sen är det snart Jul också!

Har inhandlat alla julklappar förrutom pappas nu, känns rätt gött faktiskt! :D haha, frdrik var svår att köpa till jävlar vad jag gick runt och kollade... shit men igår köpte jag en grej! hehe! Inte för jag ska berätta vad det är men :) Hoppas han blir nöjd! Sen har jag köpt till alla i familjen också!

Och snart blir jag sambo!!! :) :) :)

Ska sortera ur min graderob så allas annas kläder också får plats! Mohaha! :D Undrar hur mitt liv ser ut sen då! Det undrar jag mycket på!

Ha en bra jul och ett gott nytt år så ska jag inte skriva något mera för idag! Tycker om er alla min älskade vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0