SnartARVIKAFESTIVALEN!

tja! det var ett bra tag sedan jag skrev här, men men nu på sommarn så sitter jag inte vid datorn så mycket. Sen jobbar jag nästan hela tiden också. Jobbade 47 timmar första veckan i JULI,tänk om jag skulle fortsätta så. Men det ska jag inte, jag ska faktiskt ut och campa om bara 2 dagar! DÅ ska jag till arvikafestivalen med tjejerna! Har fixat 3 liter rödvin för120:- ganska billigt! Tycker jag! Sen får man ju gå in på systemet i arvika också tror jag väl! Det värsta är ju att vädret verkar inte vara så lysande, men det går allt bara man har tält över huvudet kanske? :-) Men nu måste jag dra i säng ska upp och jobba sista dagen innan min ledighet vad gött det känns nu. Hihi! Men alla får hat så bra, så skriver jag mer antagligen på Måndag eller någon gång. KRAMKRAM HALLONFLAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0