Fredagens och lördagens aktiviteter.

Ja, i fredags regnade det hela dagen verkligen, lite deprimerande! :) Idag däremot har det vart ca.20 grader och sol helt underbart. Men jag har vart på stan hela dagen. Sov enbart 4 timmar i natt och ska iväg och jobba snart igen får se hur man klarar av det egentligen, slutar ju inte förens 03 såå.. :) haha ! Hoppas det är kul idag, är faktiskt laddad inför jobbet ganska ovanligt. :) hehe. Ja jobbade såklart inatt igen. så vad har man för val? Lalala :p I´m a sing star! Idag köpte jag ett par nya skor igen, ovanligt det med. haha har nu massor med skor kanske borde rensa för att få plats med alla. Vem vet? man kanske kan ställa de på höjden så får man plats med allt. Idag kommer sofia hem från turkiet vad kul tycker jag, saknar den spralliga flickan. Snart tar hon studenten och fyller 19 också allt samtidigt! OCH NU ÄR DET SOMMAR! skit vad underbart det känns. :p men nu ska jag käka något och sen dra mig iväg to the work.

Lovehugs marie
Allt man vill är att bli älskad för den man är.
 - Blogg / min personliga kamp om skolan och jobbbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0