Helgen i punkter vecka 22.

  • Fredagen den 3 juni - jag jobbade först mellan 16-20 sen var det hem, och käkade pizza og tog det lungt ett tag i typ 3 timmar. Efter dess 3 timmarna var det tillbaka till jobbet för att jobba till 06, men tack vare att min medarbetare jobbade så kom vi hem vid 05.10 haha! Gött! :-)
  • Lördagen den 4 juni - Upp vid 10 för att plocka iordning allt möjligt grejs. Pappa och mamma kom förbi så vi åkte ut till bergvik, Fredrik köpte en ny tv:e. Jag köpte ett par skor! Skräll! Mamma hittade byxor och en tröja! Sen åkte vi in till stan och käkade på terrasen, nöjesfabrikens där! :-) När de väl hade åkt så var klockan 18 på kvällen redan och då var det dags att ta reda på att man skulle jobba 20-03. För att sammafatta här lite; sov max 5 timmar fredag till lördagen. och så skulle jag jobba natt igen. OhJä! :D trodde jag skulle somna stående vid 01, men klockan gick fort ändå! Väl hemma sov jag till 13.
  • Söndagen den 5 juni - vaknade och drog in till stan. Kom hem och har suttit här vid datorn nästan hela dagen! Käkade tortilla bröd med grönsaker i! :D och såg ett pogramm som hette falcon beach på tv:e ganska bra! hehe! Nu ska jag sova!

Godnatt, LOVEHUGS marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0