livet går vidare^^

Om du sköter ditt så sköter jag mitt ok?
Vilken jobbig tid det har vart nu ett tag, känns som allt bara gått emot mig, mitt liv går ut i korthet på att jobba,plugga,sova och umgås med kompisar om jag får tid. Det känns som jag inte ahr något liv inte just nu! Jag jobbar och jobbar känns som jag inte gör något annat. Men klart jag gör. :-) Men tack vare att jag jobbar så mycket som jag gör får jag ju lön därefter också. Fick rätt lön denna månaden hoppas jag! :-) Fick ut runt 6000:- men då går ju 200:- direkt in till hyran och 2000:- till sparkontot. Så man kan ta körkort och sådant någon gång i livet också. Men men idag var jag på stan och kollade på en gul kofta vet inte om den var snygg eller om det var för varmt ute att det var därför jag tyckte om den. :-) hmm.. ska kolla imorgon med om det är något att ha! Och vet det är så skönt nu jobbar jag inte fören söndag igen.. har långledigt nu! Ganska gött faktiskt! :) Och snart är det midsommar och vad ska man göra då, jag,niklas och hanna,therese tänkte åka till kusten fast det ska bli regn så jag tror jag stannar i karlstad och grillar och super här ist. Känns mycket skönare såå...
Men nu måste jag gå och lägga mig! Ni alla får hat bra! jag ska försöka få ordning på mitt liv så småningom! :)

GODNIGHT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0