missing you

Saknar dig, saker och minnen blir inte samma utan dig ! Vad gjorde jag att behöva förtjäna detta, jag lämnade dig aldrig. Jag behöver känna dina händer och få den kyssen igen, den sista! Och du, oh baby! Jag behöver känna din kyss igen. Och min kärlek fick du, jag måste känna ditt hopp i mig. Jag saknar dig så mycket! Jag kan inte fortsätta leva på detta sättet. Det är svårt för mig att säga "I love you" som om jag står över din grav, Varför lämnade vi varandra? Jag skulle göra allt för att få den tiden igen. I would die for you! Jag kan inte se dig gråta! Men jag vet att jag aldrig kommer höra din röst igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. Det är bara en sak jag vill veta? Varför saknar jag dig så mycket? Och varför saknar jag din kärlek, som om den vore bättre än någon annans!

I miss you so much baby, I miss your love more today! Oh baby i missing you! Hur kunde hon bara ta dig ifrån mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0