Om jag gjorde så ist...

Om jag bara accepterade att det var som det var? Tror du att det ska vara enklare att sluta tänka på det då?
Nu sitter jag här och tänker bryter ihop över att datorn inte gick att sätta på jag är inte i riktig psykisk form just nu, jag är så egoistisk känns det som. Mina närmasta vänner tar studenten och lyckas här i livet, jag jag vet att jag kommer stå där nästa år och sjunga att jag är bäst jag med men livet går bara emot mig nu. Jag kunde ha stått där! Hade sluppit allt jag måste göra.. Jag hade ju redan blivit klar! Ja ska vara glad för deras skull men det är inte så lätt, när ja vet att alla går åt sina egna håll. Linda ska till Norge, Therese ska åka till nya zeeland och de som inte åker någonstans pluggar vidare i Lund, uppsala m.m Ja och jag står bara kvar och se de åka härifrån. Jag klarar inte av det! FAN vad egoistikt jag är, förlåt mig. Ni är verkligen värda detta. Men lova mig att ni kommer tillbaka tills jag ska stå där och sjunga att jag är bäst! Kan ni lova det så blir jag kanske gladare? Jag älskar er det vet ni väl! Om jag bara att var duktig i 1:an i säffle om jag bara hade skärpt mig. För att säga så är den klassen jag går i nu mycket bättre och mycket snällare, Tack för en trevlig kväll igår!

Igår var det balen här i karlstad jag var där och gratulerade min underbara vänner för att de har lyckats med sina 3 år, kommer några bilder nedanför ;


Alexandra och Kim
MarieJ - på balen 2007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0