den 2 maj 2007 !

Hej hopp stropp!
Idag så har man dansat street i skolan och breakdance. haha. :) det var obligatoriskt men ganska kul. Men marie och hennes rör förmåga kan man tvivla på ibland, absolut när man är på golvet och ska upp igen. haha. Nej nu sitter jag och trackar människor med sms. riktigt roligt ibland. jag har precis lärt susanna att man hör när fiskarna pratar. fast hon förstår väl inget ändå men roligt vara det. :) Imorgon är det gymnastik och skola igen. marie ska vara med på gympan det brukar jag bara jag slipper springa varvet i spåret. det suger rejällt hårt enligt mig. Sen imorgon kväll är det jobb igen. mys eller inte. haft två dagar ledigt nu. uhjj vad snålt.haha. fast nu har maj månad börjat och dags att jobba ihop flera timmar igen. :) jaja. ny månad ny lön. :P Nu ska jag sluta skriva här men alla ha det jätte bra.
Puss & hej.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tja. Jag ÄLSKAR skorna och fredrik med :) ska kolla efter dom i Gbg på fredag. Vi får höras av, för nu kommer ju fredrik vara hemma en vecka så jag kommer ju inte upp då. Men någon helg innan jag åker till Turkiet får det ju bli :) Vi höres :) kram. Ps. skräll linda väll :P ds.

2007-05-02 @ 23:26:51
URL: http://sofianavas.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag ska pussa dom åt dig :) vi har det jättemysigt här hemma. Fredrik är och jobbar nu så jag tar hand om katterna :) kram

2007-05-06 @ 16:32:03
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0