en vanlig onsdag

Hejhej, nu sitter jag här igen och ska skriva något intressant tänkte jag :) Men men vet inte riktigt vart jag ska börja, Har nämligen naturkunskap nu. Ska ta reda en massa om Charles Darwin & Isaac Newton. Men men vetenskapsmän och jag går nog inte riktigt ihop. Men men sådant är livet. :) Alla går ju inte ihop med alla. :) Senare idag ska jag plugga historia jag har nog inget bättre för mig antar jag. Men men kanske ska hyra en film och laga mat också.. hmm.. nej det skiter jag i! haha. Snart är det student för alla, det är ganska hemsk tanke att jag nästan ska gå på skolan själv ett helt år. men men har ju sandra och de kvar vill säga. :) Måste till balen och taa kort på alla, åh vad jag vill ta studenten nu också. Kunde ha gjort, japp det kunde man ha gjort. Nu ska jag tillbaka till klassrummet och redovisa allt jag har fått fram.

LOVEHUGS MARIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0