En vanlig torsdag.

Idag är det torsdag! :-)
Och imorgon är det fredag, då ska man äntligen festa igen. Det var ett bra tag sedan. En månad ungefär. :) Då ska man ut och dricka öl igen som vissa säger. Men det är ju så typiskt att man ska jobba till 20 då bara. Då har man ungefär bara 1 timme på sig att göra sig iordning. :) men vill man så hinner man, om man inte vill så går det lika bra! Tänkte jag skulle handla mat då också beror på vad man gör en dag som denna imorgon eftersom det är samma dag typ, fast med olika namn. Freddag och torsdag det låter ju likadant också ju. :)

Ihh, för att skriva lite om dagen som vart. Har vart på stan och handlat lite mat, kan man säga fast bara det nödvändigaste så som macka-smör, och saft. Inhandlade även lite gott som jag hade när jag tittade på filmen jag hyrde, hyrde beck - skarpt läge. :-) var väl så där. tror jag har sett den förut tyvärr. Kände igen det som hände. Hehe!


Lovehugs marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0