Ett ord kan vara långt men innehålla något kort?

Hej, jag sitter och lyssnar på en helt bunder söt låt.

Varför det? När och Hur? ett ord kan vara långt men innehålla något kort? varför finns det stjärnor eller bara du? Är våran himmel störst och vilken stjärna faller först? jag tänker på sådant som aldrig har skett, tänker på det den första såg. Jag önskar att jag kunde se vart ljuset tar vägen när man släcker det? Jag undrar om alla slutar grubbla vad händer då? :-)

Idag har jag inte gjort något speciellt, vart på stan och kollat på stjärnskottet 2007. Den som vann var helt otrolig, tänk att vara så liten med den rösten. hehe, det var bra! :) Har även hängt undan en väska som var jätte fin! vet inte om jag vill lägga pengar på det, men jag behöver ju verkligen en ny. Alla mina håller på att gå sönder så vad har man egentligen för val. Pengar är ju pengar.. Men får ju lön igen på fredag såå.. men måste börja spara lite iaf något oväntat händer, tänk om man står utan lägenhet någon dag, så är det bra att ha pengar. :-) Och måste börja ta det körkortet snart också faan.. Usch så många måsten det finns.. men ha en bra kväll alla!

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0