Godmorgon!

/She says, "It's only in my head."
She says, "Shhh...I know it's only in my head./


Igår var man full igen då. alltid lika roligt. eller inte? Måste ju alltid ta hand om linda som inte kan ta hand om sig själv. usscchh! Om jag ska ut snart igen så ska iinte linda få följa med. det förstörde nästan allt denna gången också.. men fullt var det också. usch folk över allt ännu en gång. :D haha. Men men nu ska jag dra ut och lägga mig i solen lite. lägger mig vid kanalen, hoppas det inte blåser för mycket bara. hehe. Kramar kramar.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Heej =) Hade du kul på valborg eller? jag åkte hem med dina föräldrar till åmål och gick ut på HC med dom andra tjejerna, SVINMYCKET folk!! Helt otroligt. Puss

2007-05-01 @ 23:29:45
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0