Helgen i punkter.

  • Fredagen  - Jag jobbade 17-20 det var en seg tid. Men ska vara glad att man har ett jobb :-) På kvällen var det fest. Var inge roligt. Var skit skoj i början sen spårade det ur som vanligt. Jag kan inte ha roligt en hel kväll nu för tiden. :-) Men men träffade en springande Sabina på vägen till bussen. Hihi, gick hem och sov!
  • Lördagen - Sov, var bakfull ett bra tag av dagen. Träffade turken och sabina på stan och tittade på en tävling i stan, de sprang med kanoter och badade i älven. Konstigt ! Sen åkte jag och handlade mat med Fredrik och vi solade också. Lilla fia var också med såklart. Sen hem och laga mat, gick och la mig och sov vaknade vid 23 kom på att jag skulle jobba och drog dit. :) hehe.
  • Söndag - Har bara vart hemma. var lite på satn och fikade med fia. Sen har jag handlat frukost till imorgon då kommer vardagen igång igen ju. Har bestämt att jag och saaben ska cykla tillsammans till skolan imorgon. :-)

HELG I KORTHET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0