Idag är det torsdag...

Hej, ja idag var det torsdag. Skulle egentligen väg på en modevising på skolan fast jag kom från gymet vid 17 och visingen började 18 såå kände att jag ville hem först! Så när jag väl var hemma såå somnade man och har nyss vaknat. Så här mycket som jag tränade idag har jag aldrig tränat förrut. Skit svettig överallt, rann nästan från ryggen och armarna var t o m blöta när jag gick in i duschen. Det är otroligt så här mycket har jag nästan inte tränat hela mitt liv. Hoppas jag kommer upp ur sängen imorgon iaf, att jag inte har så mycket träningsvärk. Det kommer kännas i magen och bena. Men det är gött det med då känns det som jag har gjort något, haha om man ser det så. Det jag skulle komma till var att jag sket att gå på visingen för att jag var trött och sleten. :-)

Nu står pastan på spisen och kokar tänkte äta pasta sallad men kyckling till idag, Vad gött synd att det inte kan vara klart redan. nej nej nej nu måste man sitta här och vänta. JOBBIGT! haha nejdå! Men men ska gå och kolla om de är klara snart men men tror inte det! Hehe, ska skaffa en inloggnings kod på Sidan www.mvgplus.se för att se om det finns några arbeten man kan göra om! hehe. SMart jag är va? hehe. Nu ska jag kolla min pasta. Hat super bra min besökare.

Lovehugs marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0