Lång ledig :p

Jippiii! Ja, så är man ledig tills på måndag från skolan nu! Vad gött! :-) haaha! Igår jobbade jag, usch trivs mindre bra nu förtiden. less på att arbeta, men ett måste! Vi ska byta kläder nu, ha typ jeans och svart t-shirt som det inte står något förnedrande på, bara Burger king i ena hörnet. vad gött säger jag! haha! Slipper ha 100% kött tröjan på sig iaf.

Men idag ska jag springa ner till stan och hyra någon film, sen köpa lite food för dagen bara, och sen laga en kladdkaka. Jag är så godissugen! skräll! men men jag är ju jag! I sommar ska jag sluta med godis helt och h¨llet, men jag kan väl säga att jag tröstäter nu idag, för att det regnar och blåser som satan! Imorgon jobbar jag igen, klockan 17-20 sjuk dålig tid. Men men sådant är livet.

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0