Sjuk.

Åh jag är så förkyld, förstår inte varför jag är i skolan men det är jag. Ska göra Pyskologi snart. Tänkte bli klar med det idag. Sen har jag engelska och svenska att göra också. :-) Hmm.. någon som har ett bra råd hur man blir av med den förkylning snabbt?

Senare idag ska man inte göra så mycket, måste städa lägenheten också.. Den ska vara super fin tills på torsdag. då har man nämligen besiktning. Kankse ska ta över kontraktet från fredrik såå det  blir super bra. tror jag! :-) Bara den är städad såå..

Nu ska jag traska iväg och jobba. Ha en bra dag alla.

Kommentarer
Postat av: FOL 2 Linda

Finns inget som botar en förkylning, man kan bara lindra en sådan då det är ett virus (drygt 400 stycken).
och huruvida de sakerna som rekommenderas faktiskt fungerar kan man ju diskutera.
Psykologi som är så roligt ! haha!
Jag hade en bra dag, fick MVG på två av mina bild uppgifter, har chans på både Vg och MVG.
sen gick jag runt med en kompis på stan och hade det bra till jag kom hem och insåg att jag också borde städa. men inte äääännnnn.....

2007-05-30 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0