Städdag idag då :D

Godmorgon! Ibland vaknar man upp och får negativ konsekvenser av det man gjort, det är då det märks att man lever. Åh, men men ska inte av slöja hela mitt liv här. Jag har iaf fått förkylning har ont i halsen och täppt näsa. :) Var på apoteket och köpte Monocoling något sådant tror jag det hette. Usch vet inte om det hjälper, känner att jag bara blir sjukare och sjukare.. Har stoppat i mig 2 C-vitaminer brustabletter idag också, ska ta två till nu vid maten som ska göras iordning, har inte äte något än heller, usch vilket liv. :) Men men livet rullar på annars, har massor att göra i skolan också. :) Orkar inte ta tag i det nu men får göra det någon gång, usch! Har fortfarande inte klarat engelska A. Har haft typ två år på mig, har ett år kvar vill säga.  Men men... nu ska jag laga mat!

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0