Still monday :)

Jag det är fortfarande måndag. :) har vart oich handlat med på haga hallen, och handlat med mig en pizza hem. Ska snart titta på anna pihl och äta resten utav pizzan. Måste värma den bara. haha. Och på söndag den 13 maj fyller min vän Hanna 19 år. Jag tänkte ta med henne på Sahara Hotnights konserten här i karlstad de kommer nämligen till Nöjesfabriken på fredag. Tror ni att hon uppskattar det`? skulle du uppskatta det om du gillade dom? :D jaja, nu bär det av mot tv:en igen.

Lovehugs Marie


Kommentarer
Postat av: Malin

Bra blogg :) Kika gärna in min och kommentera!

2007-05-07 @ 20:09:43
URL: http://maouliiina.blogg.se
Postat av: Jessica

JA jag skulle uppskatta det ;) Ta med mig! :P

2007-05-07 @ 20:27:37
Postat av: Sofia

Jaaa desamma! :) Trevlig. Hoppas du har en trevlig kväll nu då.. Oj, har glömt att kolla mobilen, tror jag fick ett sms från dig för ett bra tag sen, haha! :)

2007-05-07 @ 23:54:00
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0