Sunday Sunday and the weekend.


Jag
sitter på en bänk i parken när alla plötsligt stannar upp och tittar upp i skyn. Jag ställer mig upp och tittar upp i skyn som alla andra. Och ser atta något står skrivet i solen. De står jag tycker om dig och kommer alltid göra det. Alla börjar ringa sina älskade. Jag ser att tårar börjar falla. Jag får plötsligt ett samtal. Jag svarar som vanligt och lägger på med glädje tårar som rinner ner för min kind. Från och med den dagen har jag tyckt om dig. Du betyder mycket för mig. När man vet att man har någon i sitt liv släpp aldrig taget. För gör du detkanske han eller hon försvinner och när du har förlorat den personen märker du vad du hade eller kunde ha fått.


Ja, i helgen har jag jobbat 24-CL både fredag och lördag. Skit vad trött man blir efter det då. idag vaknade jag halv 4 på dagen, usch säger jag bara hela dagen är ju borta. Om man tittar på klockan nu så är den redan 20 snart, usch! Jag har iaf hunnit fått i mig mat idag, har godis kvar från igår i skåpet också. Det är bra det betyder att jag inte msåte gå ut något mera idag. Mamma och Pappa är ju i london under denna veckan, de hade vart på teater Queen igår. Idag vet jag inte vad de göra. Jag vill också bara ta ledigt från allt och bara vara. men men mitt liv skulle väl gå under då. Har ju massa grejer att betala hyra, mat. Alltid beroende av pengar för att kunna leva. mm.. när jag har semester ska jag åka till visby och festa sen ska jag åka och hälsa på sabina i vimmerby. Sen vill jag också åka utomlands. :D haha.

Men nu ska jag hitta på att göra något vettigt till exempel diska elller plugga med något ämne. Men det kommer jag inte orka. haha. :D såå det blri väl att sitta kvar här kanske besöka lunarstorm igen och nattstad och sådant borring! haha. men alla ha en underbar vecka nu. såå får vi höras av någon mer gång.

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0