Tisdag Tisdag :)

Åhh, igår blev det pizza till middag så idag blir det att gå ut och gå en sväng för att få bort allt onödigt. haha inte för att det räcker men det är ett bra steg på vägen :) Måste stanna vid konsum innan jag åker hem sen, måste ha mat för kvällen också ju. :) Den och den jävla maten, måste alltid planera för annars har man inget i kylskåpet. Trist att märka det när man är dödshungrig. :) haha. Nu slutar jag skolan om en halvtimme - Göötttt! Då blir det hem och forsätta plugga. Måste göra klart Idrotts uppgiften sen tänkte jag så jag kan lämna in den på torsdag. :) Vore skönt att få allt klart. fast har ganska mycket kvara att göra ändå.

Ja, om jag får igång internetet hemma sen så kommer jag skriva ett inlägg til sen. Det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0