What if leaving is a loving thing?

What if leaving is a loving thing? - Jag var på nöjesfabriken här i karlstad igår. Det var helt underbart, gud vad trevligt det var. Vi såg Sahara Hotnights. Det var jag, hanna och niklas som var där. Trevligt iaf. :-) Det är ganska konstigt att man var där nykter också, tyckte det var bra jag. Nu ska jag inte ut på ganska länge tror jag. Kanske till helgen, ÄR JU LEDIG DÅ , haha, det är faktiskt något jag ser fram emot nu. Brukar ju inte var ledig så ofta såå, lika bra att ta chansen när man får den. :-) Det är bra det. Antar att jag får jobba i sommar och att jag får ledig när jag har sagt att jag vill ha det. Gööttt! hehe, nu är det snart sommar vad underbart. Det börjar bli varmt ute, solen lyser idag det är något jag uppskattar stort. och att träden börjar bli gröna. och gräset. Vad underbart tycker jag.

Ja och inatt ska man jobba igen mellan 24-07. Alltid lika skoj eller inte. :-) eller det är väl trevligt beror på vilka som jobbar. Om det är trevligt folk som jobbar, då jobbar jag mer än gärna men om jag hamnar med människor som är griniga och tråkiga då är det väl inte så jäkla roligt längre. Alla kan ju ha en gring dag men det är ju inget man föredrar om man själv är positiv. Tycker jag iaf. hehe. Fast det kanske är jag som brukar var grinig eller såå, har ingen aning egentligen. haha :D Men men nu ska jag ta och göra något vettigt.

Tror att jag kanske ska kolla in The ark i kväll när det är euorovision song ikväll, det är klockan 21 på 1:an! Ta en titt men jag tycker nte att man ska rösta, tycker att allt det här är för stort nu. Förr var det ganska lagom. hehe. Men´men allt ska ju utvecklas för att blir bättre. eller hur? det är väl sant. :p ja! men alla får ha en super bra lördag och en helt underbar helg.

Lovehugs marie.
allt man vill är att bli älskad för den man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0