En liten omväg skadar väl inte?

Det var ett tag sen du.. det är nämligen så att min dator hemma funkar inte så jag har tat mig tid att skriva här att jag mår super bra och livet rullar på. Jag har vart i skolan idag haft filosofi och sådant, men nu är jag ledig tils jag börjar jobba om en timme. :) Idag ska vi bara vika så det bör gå bra, även om det är mycket roligare att ringa såå får man göra skit arbetet ibland också :) HEHE!

Men men ... jag tar studenten snart och frågan är vad man ska göra efter det? Jag ska nog plugga på komvux direkt efter och sen försöka komma in  på en utbildning i sthlm. Det tycker jag vore skoj! Men men nu borde jag sätta igång och göra turismen uppgifterna.

Lovehugs marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0