Show me a smile

and the darkness inside you
can make you fell so small

But I see your true colors
shining through
I see your true colors
and that's why I love you
so don't be afraid to let them show
your true colors
true colors are beautiful
like a rainbow

But I see your true colors
shining through
I see your true colors
and that's why I love you
so don't be afraid to let them show
your true colors
true colors are beautiful
like a rainbow

Show me a smile then
don't be unhappy, can't remember
when I last saw you laughing
if this world makes you crazy
and you've taken all you can bear
you call me up
because you know I'll be there!


Jag är ledsen, jag känner att det bara kan bli positivt nu.Nästa alla utav mina vänner skulle ut i fredags medans jag var tvungen att gå och jobba. Känns extramt tråkigt.. men igår började jag jobba16.45 och skulle jobbat till 04 men övertalade adnan att jag skulle gå när det blev lungt efter annars hade jag nästan jobbat 12 timmar. Känndes jobbigt, jäkla tur att de har  expresso på jobbet. så man håller sig vaken! och på råg på allt så ringde de och väckte mig idag vid 11 och fråga om jag orkade jobba, jag sa nej och bad de ringa upp när jag har vaknat om typ 2 timmar. Då ringde de igen och jag skulle bara sitta och slappa, läsa den underbar boken, "skulle bli ett sant nöje att döda dig" , men åkte dit och jobbade 4 timmar.. Så nu tror jag att jag ska sova! Känns så i fötterna iaf. Men men, till veckan ska jag bara jobba en enda dag!! Torsdag eftermiddag sen blire fest, fredag ut med evve, lördag fyller mamma år så då blir det väl en familj fest då! Sen söndag slapp dag sen börjar en ny vecka! Men tack för dennna veckan iaf! :)

Lovehugs marei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0