Ska jag?

Mohaha! Yeas! Nu har ännu en helg gått och livet är bra som vanligt, har kommit ur min svaka nu. Var på tiden vet inte varför det var så? men men det var så bara. Jag har jobbat hela helgen, känns rätt gött faktiskt. Vet inte om jag ska behöva ha något att skylla på för att inte gå ut och festa, men tycker rent ut sagt att det suger. Nu tänkte jag skriva att jag ska bli nykterist fast det skulle jag aldrig klara av. :) För att skriva om fest så fyllde susanna 19 i lördags, det vill sägas igår. Var där och hälsade på, sedan skulle jag iväg och jobba så det vara bara att säga byebye..  Men men Sabina skulle ju till sug-arena såå hon följde mig till stan så man slapp gå själv minsann :)

Tiderna jag jobbade i helgen var ; i Fredags 11.30 - 17, 23 - 03.  i Lördags 12 - 16, 23 - 04. i dag (söndag) 12 - 16. Och så ska jag jobba imorgon efter skolan också 17 - 23.30, gör CL då. Men nu ska jag sova så jag orkar med allt jobbande. Hat så gör bra alla.

Lovehugs marie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0