Dagen med ett stort D.

Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
Only you can let it in
No one else, no one else
Can speak the words on your lips

Drench yourself in words unspoken
Live you life with arms wide open

HEJ! idag har det vart första dagen på en evighet som jag känner att det går framåt, hade bara en lektion idag det var pedagogiskt ledarskap. Rolig kurs men ändå lite seg kan den bli, men men nu är det sista året. Fick en förfrågan om att bli med i studentgruppen - fast jag ska satsa nu sluta ta på mig frivilliga uppdrag. Kanske kan göra det om jag känner att jag hinner med i alla kurser men tyvärr inte annars. Imorgon drar projektarbetet igång, får se om det går som jag vill med det. blir tyvärr säkert inte så men men känns skönt om det skulle gå bra! Träffade mamma en snabbis idag på stan, tog en fika och tittade på skor. Var trevligt att träffa henne har ju ett setts på ett tag nu. Men hon tyckte att jag såg annorlunda ut. :) vet inte om det är positivt eller inte men hoppas det. Nu ska jag springa och titta på tv:n och käka lite. Men men det har vart en skön dag idag! Inhandlade en halsduk på stan förrut också ifall någon skulle vilja veta! Hoppas allt ordnar sig, orkar inte höra på dina förlåtelser längre jag glömmer dig snabbare än vad du tror. Gå vidare snälla! Nu ska jag laga mat!

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0