det börjar bli mörkare nu :)

Yehi! jag börjar med att skriva att jag har fått problem, ett ganska stort problem. Vi ska iväg med skolan och göra något skoj, vi ska åka till sysslebäck, det kanske inte låter så jäkla hippie men hade vart roligt att följa med, men nu är det så att vi åker den 28 (fredag) sep. Och jag trodde att jag inte fårr schema tills dess men det hade de redan hunnit fixa. Jag ska jobba hela den helgen, inte lite timmar heller, nästan 20 timmar den helgen och jag behöver pengarna. Och eftersom det är löning helg också så är det väldigt problem att få ledigt. Jag vet att det finns inte så mycket jag kan göra åt det og de känns ju inte så himla kul att fråga om ledigt precis när jag kommer tillbaka från semestern. Men får prata med skolan om det är okej om jag inte följer med, de blir säkert tvära men jag måste ju försörja mig själv också det är inte enkelt. De får bli vad det blir..

Jag börjar bli sjuk också, har ont i magen men enligt mor min så är det för att man inte äter tillräkligt så jag får väl laga mat och ordna detta. Det märks vad som händer. Håller på att koka pasta nu också så. Ska äta den med pesto som jag alltid gjorde förr. haha! Ikväll ska alla ut utom lilla jag, ska ju tjäna pengar ist för att göra av med dem. Jobbigt var det igår, massa med folk fast det är nog inte så mycket idag eftersom alla var ute igår ist. Märks väl som allt annat? hehe, men men anna ska ju till nöjes medans susanna har inflyttningsfest och sen blir det arena för dem. Jag börjar jobba 24 idag gött är det, de ringde förrut men jag orkade inte svara. var säkert att jag skulle börja tidigare.

Men nu ska jag gå coh käka lite mat! Sätta på en film också, mysa lite så! Men skriver säkert senare igen! Kan väl inte hålla mig ifrån datorn. (som vanligt)  Men nu alla får väl hat så bra!

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0