I´m back!

Yeih! Jag har inte skrivit här sedan i Början av Juli, lite tregiskt men datorn har vart sönder och så har jag jobbat så livet går mer nerför nu än vanligt! Imorgon ska jag till skolan för första dagen för mig, jobbigt men så himla kul att träffa er igen. Men börjar vid halv 11, men ska vara i skolan ungefär en halvtimme innan måste ordna med schema, fixa skåpen och se om något inte är som det skall vara. I sommar har jag som sagt jobbat hela tiden, känns ganska bra eftersom denna veckan som vart har jag vart i turkiet og tat igen allt jag missat. :) det låter säkert konstigt men mina dagar här hemma har vart sovit,käkat och jobbat. Sen på slutet började det spåra ur på riktigt, söp även fast jag började jobba halv9 på morgonen dan efter, bytte bort passen för att jag inte orkade gå dit. Men men nu ska jag fixa detta.

Skriver mer i nästa inlägg om resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0