idag, imorgon, iår?

Idag har det vart skolan, men inget mera fick en jobbig uppgift i pedagogiskt ledarskap. Sen drog ja hem, lagade mat och tittade på tv:e. Nu ska jag snart sova också, är trött i huvudet. Förrut ringde fia också trevligt har inte pratat med henne sedan hon bar i tunisien. :)

Imorgon blir det universitetet, det är kickoff där mellan 13-16 såå. Jag måste bara få skriva att jag är så hemskt sugen på godis fast jag ska inte gå och köpa det där jag är trött.. haha :) övertalar mig själv här nu. Nej nu ska jag sova! händer ändå inge roligt här, fått reda på att annas fredrik har vart dum och gjort punka på birks däck. woww coolt säger ja. eller inte? Men men det var det största som hänt idag min dag har vart tråk men dög! haha!

GoodNight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0