Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans.


Yeah! Idag har det inte hänt så mycket, var i skolan ett tag bara sen drog jag iväg till CCC för att kolla in jobb-mässan, fast det var inge intressant. Sen fikade jag,sabina och anna på stan (sen kom evelina med). Då drog evve och sabina och köpte blekmedel till håret, jag och anna drog upp på claes ohlsson där jag köpte batterier, då helt plötsligt såå slockande alla el, det släckte ner hela mitt-i-city och sedan hela innerstaden. Ganska coolt, jag och anna drog oss ut från gallerian och på väg till sjöqvistens där hos skulle köpa baguett, märkte vi att det var mörkt över allt. Bk´s el hade också slagits ut och larmet gick för fullt, vet inte om det var något brandlarm eller såå, men el kom tillbaka och vi fortsatte våran vandring hem till lägennten, där jag hade el trots allt. COOLT! men men.. sen färgade anna håret på evve, och så såg vi smala sussie och hängde lite bara.. så det känns som de nyss har dragit hem fast det var kanske 2 timmar sedan de drog! Men nu tittar jag på en film på 3:an iaf. Ni får väl ha en bra kväll!

Lovehugs marie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0