Jag skulle sakna den där stunden när vi väl har blivit sams igen.

Jag vet inte hur jag ska beskriva detta, känner mig nedvärderad på ett sätt som ni aldrig kan förstå. Känner pressen på mig att si ska vara så och det ska hända nu och inte imorgon. Jag skulle vilja bry mig om vad andra känner, och jag skulle vilja göra sker för bara mig själv ibland. Just nu vill jag mer av allt följa med till sysslebäck med de andra, men jag ska ju göra det ist, och jag ska göra det på det sättet. Jag vet inte varför jag inte tog ledigt och varför jag inte följde med. Men hoppas alla förstår vad jag menar. Jag ska jobba imorgon orka med det! NEJ! Jag trivs väldigt dåligt på jobbet just nu, är i sådan period. men men nu ska jag inte vara bitter för det...

Min lilla "bästis" ska sova här ikväll, känns jätte bra! Synd att jag måste upp och jobba bara! GODNATT!

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0