Jag vet att det finns någon du skulle ringa om jag inte fanns.

IDAG den 28 september 2007. Ja idag har jag bara jobbat 5 timmar, men ska iväg och jobba snart igen. Det är löningshelg plus att takida spelar på nöjes så det blir svin möe att göra idag kan jag tänka mig. Mina små änglar är här idag och ska iväg på erotikmässan, men jag blir juh hemma eftersom mitt pass börjar 23-03 såå har ju inge val om jag säger så, det var gott med det glas vinet jag tog iaf. Det får jag väl egentligen inte göra innan jobbet men orkar faktiskt inte bry mig, vem märker om jag tat lite vin innan, känner ju inte ens av det på något sätt!

Alla mina vänner ska ju ut idag det känns gött att ha något att skylla på för att inte följa med, ja man kan ju faktiskt säga nej fast vad ska man göra ist? Så om man är ledig kan man ju lika bra följa med. :) Så nu går jag till jobbet och tjänar pengar ist för att göra av med dem. Det är ju mycket smartare eller hur? Jag är inte dum jag inte! haha

Just det mina änglar är här nu. Therese och Hanna är här, drog nyss iväg för att ha en rolig kväll de med. Therese drar ju till nya zeeland och australien om typ en vecka och stannar där i 6 månader. Kommer saknar den flickan jätte mycket. hehe :p men kanske åker ner och hälsar på henne i mars. det vill jag iaf! hehe!

Nej, nu ska jag gå och göra mig fin inför jobbet, kanske kommer in någon snygging och handlar utav mig! Haha! Men alla får ha en bra fredagskväll! LOVEHUGS MARIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0