jag vet inte vad jag sa..

Hej? Jo denna helgen har vart fullständigt meningslös. Haha , skönt att vara ledig från skolan iaf men känns som helgen alltid rinner förbi för snabbt. Vilket är tur nu när jag bara längtar till helgen som kommer. Nu har jag jobbat 3 nätter irad, torsdags-,fredags-,lördagsnatt som var igår då. Igår fick jag tom. börja 19 ist för 24 vilket var gott eftersom jag tycker det är meningslöst att jobba 3 timmar men som ändå känns som 17 eller något. Men men idag har anna vart här sedan 15 typ då hon bjöd mig på käk nere i stan, sen drog vi hem hit och städade och möblerade om så det känns som jag har fått ett vardagsrum :) En myshörna med sängen också! hihi! Nu är det bara att hålla det så snyggt tills på fredag, hihi, gött att få gå ut igen då. har inte vart ute sedan vi var i turkeiet. Så nu gäller det! Nu ska ja dra i sängen iaf, börjar först halv 11 imorgon så ska upp och duscha och göra mig fin inför skolan. haha :D Ha en bra vecka nu!

Lovehugsmarei

Kommentarer
Postat av: ERICA

vilken fin bakrund du har!

2007-09-17 @ 14:38:47
URL: http://HTTP://ERICATIMAR.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0